onsdag 5 september 2012

Sovit för lite!

God morgon!

Här sover vi som vanligt ALLDELES för lite....
Ludvig bökar på samma vis som innan trotts en hel flaska välling varje kväll... Kl 03.00 inatt hade jag varit inne i hans rum 5 eller 6 gånger varav jag ammat honom 4 av dom för att Han ska somna om!
Dessutom som grädde på moset så har Vilgot i två nätter nu vaknat ett x antal gånger och skriker rakt ut tills vi lägger över honom hos oss.. Växtvärk? Kan det vara det? Det känns som att han har ont..

Jaja gårdags natten bjöd på 3 timmar ca och natten nu bjöd på kanske 4... Gääääääsp

Men nu ska vi inte vara bittra för det... Dagislämning och stan står på schemat och som tur är, är dom söta. Söta, Goa och glada mina fina ungar! Och jag är såå glad att jag har er!

Dags att hoppa i kläderna och göra sig startklar!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar