tisdag 4 september 2012

Nostalgi

God kväll!

Jag sitter (som vanligt numera) och lägger över kort från systemkameran till den externa hårddisken samt till datorn, men nu är jag äntligen klar!
Det är ju även så roligt att kolla genom gamla kort, jag blir alldeles nostalgisk...


 v 14 med Vilgot
 v 14 med Ludvig
 v 30 med Vilgot
v 30 med Ludvig

Nostalgi, nostalgi!. 

Tänk att man kan sakna den där magen så otroligt mycket, den magen som man DÅ är så trött på och bara längtar efter bebis, men som man nu kan sitta och sakna som tusan, rörelserna från bebis dom små boffarna, hickan och bara vetskapen om vad som finns där inne, härliga tanke.

Men här blir det inga fler barn (ja, om sambon får bestämma), inte på ett bra tag iaf ;)

En annan sak som är nostalgi är detta:



Detta gamla skåp tillhörde min gammelfarmor. 
Jag minns det så väl, placeringen, lukten..
Och ja, det luktar likadant när man öppnar det än idag.. det är känsla det!
Det pryder nu vårt vardagsrum och jag älskar det!

Men nog om nostalgi och annat, dags att sova och ladda för en ny dag utan alldeles för mycket sömn..
Dags att försöka få lite ordning på saker och ting och få lite rutiener på lilleman.. lättare sagt än gjort minsann.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar