torsdag 10 januari 2013

Tiden räcker inte till

Hej!
Kul att du fortfarande hänger kvar här, tack! Jag vet att jag är himla dålig på att uppdatera här just nu. Men jag tycker det är kul att du fortfarande kikar in! Jag lovar att försöka bli bättre bara vi kommer in lite bättre i vardagen som numera två arbetande småbarnsföräldrar.
Det var lite svårare att få ihop vardagen och rutiner än vad jag faktiskt trott. Och barnen märker att det är konstigt nu, ibland är pappa hemma och ibland mamma. Dom är lite i uppror.
Och snart ska liten också börja på dagis. Då börjar Ytterliggare en ny vardag på riktigt på ett annat sätt. Jag blir lite nervös när jag tänker på det.
Men för mammagrisen Ludvig känns det tryggt att storebror är där. Daniel kommer till största delen sköta inskolningen av L för att jag tror att det går lättare när det är pappa än om jag gör det eftersom han är så mammig.
Men som sagt snart är (förhoppningsvis) detta vardag för oss och vi får det att funka på ett smidigtsätt och då är jag tillbaka mer på heltid än deltid här!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar