söndag 6 januari 2013

En bra helg!

God kväll fina!
Jag ha landat och känner mig lite mer harmonisk.
Helgen har varit så bra!
En väldigt trevlig kväll igår i goda vänners lag med god mat, samkväm och många skratt! Hoppas jag på att få göra om snart igen!
Barnen lekte så bra! Ludvig somnade i sin vagn ca 20.30 och Vilgot somnade i sin på promenaden hem vid 21.50 utan gnäll eller protester.
Dock sov han ju lite längre idag, till 08.20 så ingen middagslur idag inte.. Så nu har vi en trött kille här hemma.
Denna dag har bara lunkat på och vi har haft det mysigt och tagit den som den kommit.
Nu är det strax nattning av två trötta gryn och sedan film, taken två för mig och hjärtat! Kanske även ett glad rött, det är jag fan värd!:)

Hoppas du haft en bra helg!


















- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar