söndag 13 januari 2013

slut på helgen

Hej!
Hoppas du haft en fin helg och ett bra avslut denna söndag.
För min del blev det halv jobbhelg denna helg. fredag kväll, lördag dag och så ledig idag.
Lite lagom faktiskt, skönt att få tid tillsammans med familjen. Vi har faktiskt inte gjort något speciellt alls och jag är fortfarande så trött att jag knappt vet vad jag heter.
Men dagen avslutades otroligt bra med trevligt besök och lek för barnen.. Det är så roligt att se nu hur dom två stora verkligen leker (och hittar på bus) med varandra.

Ludvig har idag lärt att gå när man bara håller honom i ena handen. Det går fort nu och snart springer han väl själv, min bebis.

Morgondagen bjuder på jobb igen.

Kvällen har även varit en stor oro.... men nu känns nerverna liiite lugnare iaf. Jag tänker på dig pappa! Jag älskar dig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar