tisdag 8 januari 2013

Lättnad!

Hej!
En stor lättnad sänker sig!
Jag är så jäkla glad! Jag har haft huvudbry och många sömnlösa nätter nu sista tiden.
Börja jobba. Barnen på dagis, vardag och rutiner.
Men just barnen och dagis har satt stora huvudbry. Då det är fullt på dagis. Inga platser fick jag höra i vintras....
Så Ludvig ska börja på ett annat dagis?! Hur längre dröjer det innan vi får plats på Vilgots dagis?!
Min lilla bebis, ensam på ett dagis på andra sidan stan, never. Det känns inte bra!

Men idag springer rektorn på Vilgots dagis ifatt mig. Ludvig har fått plats på Vilgots dagis, på samma avd tom! Lycka! Alldels tjutfärdig och skakig tackar jag så jag nästan vänder ut och in på min själv och skyndar hem och ringer D på vägen!

Nu känns det genast bra att börja jobba, Riktigt, riktigt roligt tom!
Det viktigaste är att baren har det bra. och nu får världens bästa lillebror vara med världens bästa storebror hela dagarna, skönt! Och det är för övrigt världens bästa dagis, så nu slipper jag gå till jobbet med ont i magen!


En helt bra tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar