tisdag 14 augusti 2012

Dåligt, DÅLIGT

Usch jag har blivit så dålig på att blogga. Just nu har jag noll motivation. Jag vet inte alls vad jag ska skriva om.
Om dagarna händer inte så mycket, det "vanliga" vardagslunket. Jo, nu har vi semester.. men jag kan inte påstå att det nu skiljer sig så mycket mer än att Daniel är hemma, vilket vi är tacksamma för.

På husfronten händer inte massor heller... visst letar, letar, och letar man inredning... Vilgots rum är färdigrenoverat och det är ju "inrett" nu hela huset.. men saker och ting ska ju göras om.. kanske lite nytt golv i höst. Vi får se.....

Men då vill jag ju nu veta. Vad vill NI läsa om. Vad vill NI som läser att jag ska skriva om, vad vill ni läsa för något ut vårt "spännande" liv...
Vardagstrams, lite hus osv.. mer hus? mindre vardagstrams?

Nej, jag vet inte.. Vi får se vad som händer här inne framöver....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar